torstai 8. elokuuta 2013

PLÖÄ

Mä oon aivan sika huono keksimään mitää otsikoita..mut btw. Lauantaina ja sunnuntaina olin Kristan ja Millan kisahoitajana eka Nykarlepys ja sitte Luvialla. Niistä kisoista mulla ei oo mitää kerrottavaa. No, Ilarilla (mun pikkuveli) oli tiistaina syntymäpäivä, se täytti 4-vuotta, iso poika jo! Käytiin sitte illalla sen kunniaksi kattomas "Monsterit Yliopistossa" elokuvissa. Oli muuten aivan sika hyvä, suosittelen mennä kattomaan! Ilarin synttäreitä pidetään sunnuntaina. Mulla oli tänään ratsastus tunti. taululla luki ensiksi että mä saan/pitää mennä Sivalla, kysyin sit et olisko millää mahdollista jos saisin mennä Miralla nyt estetunnin. Sain sitte vaihtaa Miraan ja olin iki onnellinen siitä. Haettiin hepat sisälle, laitettiin ja lähettiin. Ekaksi tunnilla alkuverkat, sitte tultiin ravissa pääty ympytöillä puomia ja puomikasa oli vähäsen pelottava, kyllä yli mentiin. Sitte pinkkiä estettä lyhyellä tiellä, ja sama toisin päin mutta vain pitkällä tiellä. Hypättiin seuraavaksi punavalkosta estettä joka oli halkasialla, Perään heti mustavalkonen "puomikasa" no sehän oli este mut en muista näitten nimiä. Mentiin niitä kolmea ratana parikertaa. Seuraavaksi muuten sama, mutta kaarto toiseen vastakkaiseen suuntaan ja siitä pinkki, punavalkonen, mustavalkonen. Lopuksi kaikki sai hypätä vielä pari kertaa yhen esteen korotettuna. Loppuverkat mentiin ulkona. Seuraava ryhmä oli jo maneesin oven takana odottamas. Nyt mulla on takapohkeet aivan himo kipeet, ku mulla on sellanen ongelma että kantapäät nousee aina vaakatasoon, niitten kuuluis olla alhaalla niille jotka ei tienny! (; Mut tällä tunnilla mä keskityin kunnolla niihin ja ne pysy kyllä alhaalla..jei!! Hyviä kuvia äiskä ei ollu saanu otettua..maneesis tulee aivan sikahuonoja kuvia, laatu ja kaikki :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti