En nyt sitte viittiny laittaa tätä postausta tohon edelliseen. Eli Eve tuli meille eilen yöksi. Aluks me juteltiin niitä näitä ja sitte lähettiin pyörällä hakeen kaupasta jotain syötävää. Ajateltiin et maistetaan jotain erikoista hedelmää, löysettiin sitte jotku Parquiet..se on sellainen vähä niinku persikka, litistettynä ja karvasempana. :D Ja toki karkkipussi, suklaata, sipsiä ja mansikoita. Sen jälkeen ajateltiin jäädä viä "hetkeksi" kylille. L
ähettiin koska näytti siltä aiva niinku olis ruvennu kohta satamaan. Oltiin yheltätoista kotona ja ruvettiin tekeen tätä blogia mulle. Mentiin sitte yhen mais telttaan nukkumaan. Meillä oli aivan sairaan paljo vaatteita et jos on kylmä..niin tottakai sielä oli sitte tosi lämmin. Eihän se nukkumatti tullu sitte hetkeen, syötiin teltas sipsiä ja karkkia. Aamulla herättiin joskus 10 maissa. Syötiin ja mentiin kylille. Haettiin vielä cittarista jotain karkkia ja lähedettiin kotio. Tehtiin kaikkee omituista! Tähän loppuun vielä kuvia. :)
>tästä even blogiin<

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti