Ajattelin sitte itsekkin aloitella bloggaamista, eilen Eve auttoi tekemään tätä. Yritän kirjoitella noin kerran viikossa. Kirjoitan elämästäni johon kuuluu mm. ratsastus. Toissapäivänä olimme tallilta koemaastossa, nummijärvellä. Menin tallille puoli kaksi. Haettiin hevoset sisälle, katteltiin niiden varusteet valmiiksi ja sitten harjattiin ne. Vietiin Tommin ja Pirjon autoihin varusteet ja laitettiin hevoset koppeihin. Joskus kolmen aikoihin lähdettiin viemään hevosia kahdella lastilla. Minä, Eve, ja Venla mentiin Tommin autolla koska Pirjon autoon ei olisi mahtunut, kaiken tilan vei satulat ja muut varusteet. Tommi jätti hevoset meidän kanssa leirintäalueella ja lähti hakemaan loput hevoset. Meitä oli siis kuusi ratsukkoa. Kun kaikki olivat valmiina, lähdimme matkaan. Menin itse Tarmolla jolla en siis ennemmin ole mennyt. Jo alussa huomasin Tarmon olevan aika laiska, jouduimme vähän väliä ravaamaan Pirjoa ja Muumia kiinni, jotka menivät siis etummaisina. Enimmäkseen menimme käyntiä, otimme vähän ravipätkiä, mutta laukkaamaan emme päässeet, koska tie oli niin kova eikä kaikilla hevosilla ollut kenkiä. Lopuksi vaihdoin Sonjan kanssa hevosia. Menin loppumatkan Pennillä. Kaikki Hevoset suhtautuivat maastoreissuun hyvin, mitä Tarmo nyt peruutteli vähän väliä, se korjautui raipalla. Perillä otimme varusteet pois ja lastasimme hevoset koppeihinsa. Tommi vei ensimmäisen lastin ja tuli hakemaan sen jälkeen vielä toista. Menimme viimmeisellä kyydillä Even kanssa, koska Miran ja Bemun kanssa piti jäädä. Tallilla veimme varusteet paikoilleen ja veimme hevoset laitumille. Maaston pituutta tuli 13km, kiersimme nummjärven. Ja aikaa kului 2,5 tuntia. Pohkeet olivat aivan kipeät kotona ja reidet :d Mutta mahtava maasto oli! :]
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti