JEEH! Eilen sovittiin äiskän kans et jos mä ajan nurmikon niin saan värjätä hiukset.. Se muutos oli kyllä aika suuri. Koska se parturissa värjäys meni vähä tuota ei toivotusti, mutta kyllä neki oli aivan kivat. Olisin halunnut sellaset vaalean ruskeet hiukset ja niistä sitte tuliki sellaset blondit...siihen vielä liukuväri tummeneen latvoihin. Toivoinki et tästä uudesta väristä olis tullu sellanen luonnollisen ruskea. No, näistä tulikin aika tummat..mut ei oo valittamista. Kyllä nää itteni mielestä sopii paaljo paremmin kun ne edelliset. Sitte vain edessä hirveä kasvatus prosessi. Kun leikkasin joskus kuudennella luokalla toispuoleiset hiukset niin nyt ei enää millää meinaa saada sillälailla hienosti kasvatettua. Ettei ne rehottais eikä muutenkaa olis sellaset epäsiistit..ainut vaihtoehto on pidennykset, mutta sekin näyttää varmaan aiva typerältä. Jos se tulee, sillälailla korvan kohtaan "pömpölle"
Haettiin äitin kans aamusta keksiä ja pullaa kaupasta. Siis huomenna on mun pikkuveljen nimpparit ja sinne tulee serkut, kummit, mummut ja paapat. Oon myös vähä keriinnyt kuvaillakkin.






Ihana Peetu peepu! :D
VastaaPoista